İş

KRAFTON 2023’te 44 Milyar TL’lik Rekor Satış Rakamına Ulaştı!

 
KRAFTON Inc. (CEO CH Kim), 26 Ocak’ta 2023 ve 2023’ün 4. çeyreğine ilişkin ön kazançlarını açıkladı ve 8 Şubat öğleden sonra bir kazanç görüşmesi gerçekleştirdi.
 
Konsolide bazda KRAFTON, 1.910,6 milyar Güney Kore Wonu (44 milyar TL), 768 milyar KRW (17,6 milyar TL) Faaliyet Kârı (OP) elde edecek ve 594,1 Milyar KRW (13,6 milyar KRW) Net Kâr (NP) bildirdi. Milyar TL). Şirket rekor yıllık satışlara ulaştı. Satış ve Faaliyet Karı yıllık sırasıyla %3,1 ve %2,2 artarken, Net Kar yıllık %18,8 arttı. 2023 yılının 4. çeyreğinde satışlar yıllık %12,8 artışla 534,6 milyar KRW’ye (12,3 milyar TL), Faaliyet Karı ise yıllık %30,3 artışla 164,3 milyar KRW’ye (3,7 milyar TL) yükseldi. ) gül.
 
PUBG: BATTLEGROUNDS’un bilgisayar ve konsol satışları geçen yıla göre %37 artarken, en yüksek Eşzamanlı Kullanıcı Sayısı (PCU) Aralık 2023’teki en düşük seviyeye kıyasla %70 arttı. BATTLEGROUNDS MOBILE INDIA, geçen yıl yeniden piyasaya sürüldükten sonra hızlı bir şekilde hem trafiği hem de geliri toparladı ve en büyük aylık satışlarını Aralık ayında kaydetti. KRAFTON bu sonucu, PUBG: BATTLEGROUNDS IP için güçlü bir büyüme beklentisine işaret ettiğini ve KRAFTON’un iş ve oyun portföyünün Hindistan pazarında genişletilebilirliğini gösterdiğini analiz etti.
 
Perşembe günkü toplantıda KRAFTON ayrıca yeni ürünlerini ve şirketin orta ve uzun vadeli planlarını duyurdu. KRAFTON, 2024 yılından itibaren ‘Yaratıcılığı Ölçeklendirin’ stratejisi doğrultusunda önümüzdeki yıllarda her yıl yeni oyunlar çıkarmayı planlıyor. Şirket bu kapsamda Dark ve Darker Mobile gibi değerli oyunlarını ZOI, Dinkum Mobile, Project Black Budget ve Subnautica 2. Ayrıca KRAFTON, ikinci taraf yayıncı olarak ondan fazla projeye yatırım yaptığını duyurdu. Orta ve uzun vadede şirket, PUBG: BATTLEGROUNDS IP’nin franchise’ını vereceğini, Hindistan pazarında bağımsız yayıncılığı ve büyümeyi genişleteceğini ve başta Derin Öğrenme olmak üzere Yapay Zeka alanındaki Ar-Ge yatırımlarını artıracağını duyurdu.
 
 
 
CEO Kim sözlerini şöyle tamamladı: “Geçen yıl, özellikle PUBG: BATTLEGROUNDS IP aracılığıyla tutarlı bir performans elde ederek, gelecek birçok oyunu güvence altına almaya odaklanmayı başardık. Artık ileriye doğru bir adım atmaya hazırız. Bu yıl, Çabalarımızın meyvesini toplayıp KRAFTON adımını atın “Adım büyüme konusunda çok önemli bir kilometre taşına ulaşacağız.”
 
basın bülteni

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu